reklama

Jeden štastný pribeh zacháneného psíka z útulku

Ahojte, Volám sa Stella a môj príbeh začína v Slobode Zvierat na bratislavských Poliankách. V apríli 2006 sa z doteraz nezistených príčin prišli pozrieť do toho zariadenia Laci Görcs a jeho životná partnerka Vierka Jakubíčková. Kľudne som si ležala  vo svojom výbehu a pozrela čo sa to tu deje. Všetky psi okolo mňa štekali a kričali „zober si mňa, tu som, aha, aký som krásny".

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

A tí dva dvojnohý tvorovia len vydávali také čudné zvuky „jéj ten je krásny, aha, ťu-ťu, ňuňu“.

Kto tým dvojnožcom má rozumieť.

A zrazu sa to stalo. Pristavil sa pri mne ten samec a niečo mi podáva cez plot. Očuchám, ešte raz očuchám. Mňaaaaaam, to je dobré! Čo to je? Máš toho viac? Počkaj kam ideš?

Dvere na oplotení sa otvoria, podíde ku mne! Ó, toho má celý sáčok! Vraj sa to volá piškótka!

Mňam, neviem sa tej dobroty nasýtiť.

Ani sa nenazdám a už sedím v nejakej škatuli, čo ide po ceste. Odchádzam. Kam? Prečo? Čo sa deje...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otvárajú sa nejaké dvere. Fíha. Mäkké, príjemné. Voňavé. Čo to je? Ten človiečik mi niečo hovorí, ukazuje. Čo mám robiť? Ľahnúť si? Vážne? To je moje? Ah, to je super! Hmmm....Voňavé, teplučké...

O pol roka neskôr...

Haf, haf, haf, človek kde si? Tebe to ale trvá, poď sem, tu za plotom je kopec psov. Pozri ako tu skáču. Aj ja chcem. Haf,haf – no poďme už dnu!

A objavili sme agility!

Apríl 2009. Naše prvé preteky agility. Miesto konania Cífer.

„Fúha. Tak tomuto hovorím paráda“. Postavíme sa na štart. Môj človiečik chytí paniku. Cítim z neho nervozitu. Kľakne si ku mne a vraví. „Počuj Stellinka, máme pred sebou prvé preteky. Nech sa robí čo chce, chcem aby si to užila.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ja pozerám na neho ako bager na tvrdú hlinu. „Veď ja si to užívam, len či si si ty zapamätal dráhu. Ja skákať viem, len či ty s tým veľkým pupkom mi budeš stíhať“.

Štart. Vyrážam. Prvá prekážky, druhá, tunel, skočka, skočka, slalom. Piskot rozhodcu.

„Čo sa deje? No jasné, zase si poplietol drahú J“ Nevadí gazda, hlavne že som sa dobre bavila! A ešte aj piškótku som dostala. Parádny deň dneska!“

A tak šiel čas...Dnes máme takmer koniec roka 2010, naša psia svorka sa rozrástla o tri šialené Bearded Collie. Bývame v rodinnom domčeku neďaleko Dunajskej Stredy a užívam si vidiecky život z tým mojím popletom, čo si nevie doteraz zapamätať poriadne agiliťácky parkúr J

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Toto je môj príbeh, príbeh Stelly von Herington z bratislavskej Slobody Zvierat!

Ladislav Görcs

Ladislav Görcs

Bloger 
  • Počet článkov:  5
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som predsedom kynologického klubu ALL FOR DOG Dunajská Streda. Majiteľ, chovateľ, milovník najlepších priateľov človeka. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu